Witaj na stronie Szkoły Podstawowej im. Stanisława Mikołajczyka w Borzęcicach::Witaj na stronie Szkoły Podstawowej im. Stanisława Mikołajczyka w Borzęcicach

08 czerwca 2018 21:41 | Aktualności

Wycieczka klasy IV

W dniu 21 maja kl. IV pod opieką p. M. Fabich-Bondzyło wspieranej przez rodziców wybrała się na dwudniową wycieczkę do Trojanowa i Warszawy. Pierwszy dzień spędziliśmy w Parku Edukacji i Rozrywki „Farma Iluzji” w Trojanowie (jedynym w Polsce parku sensorycznym osadzonym w świecie iluzji). Zwiedziliśmy Latającą Chatę Tajemnic , Muzeum Iluzji, rozwiązaliśmy zagadkę Lewitującego Kranu, odnaleźliśmy drogę w Wiklinowym Labiryncie, przeszliśmy Tunelem Zapomnienia, spacerowaliśmy Lasem Doświadczeń, przeprawiliśmy się tratwami przez Zaklęty Staw, podziwialiśmy świat do góry nogami w Zakręconym Domku, pokonaliśmy Lustrzany Labirynt, spacerowaliśmy Zieloną Ścieżką Zdrowia i Zagajnikiem Magicznych Stworzeń, odkryliśmy Tajemnice Opuszczonej Kopalni, uczyliśmy się strzelać z łuku w Miasteczku Smoków, zobaczyliśmy Grobowiec Faraona, obejrzeliśmy wystawę o Starożytnym Egipcie, byliśmy w Pałacu Bajek i Komnacie Magicznych Postaci a nawet – zostawiliśmy tam własne cienie.... Obejrzeliśmy chemiczne show z eksperymentami pełnymi dymu i piany w klimacie książki o Harrym Potterze. Ponadto – wypróbowaliśmy kolejki, statek piracki, park trampolin, drewniany plac zabaw a także park linowy. Wyposażeni w moc wrażeń udaliśmy się do punktu noclegowego w Jabłonowcu, gdzie w trakcie zabaw na boisku zostawiliśmy resztki energii. Następnego dnia wyruszyliśmy w stronę Warszawy. Podziwialiśmy Łazienki Królewskie i pobliską oranżerię, odnaleźliśmy też pomnik Chopina. Z kolei wizyta na Stadionie Narodowym obudziła w nas prawdziwe „Piłkarskie Emocje”- sam punkt widokowy czy wizyta w szatni „Lewego” to już dla kibiców futbolu gwarancja przyspieszenia akcji serca . Ale zobaczyliśmy również, że nasz stadion to o wiele więcej, niż widzimy na ekranie. Zwiedziliśmy Pałac Króla Jana III w Wilanowie, gdzie uczestniczyliśmy w warsztatach historycznych „Wizyta u króla”. Nie zapomnieliśmy też o Pałacu Kultury i Nauki! Ponadto, w trakcie „objazdówki” zobaczyliśmy sejm i senat, siedzibę Prezesa Rady Ministrów, Belweder, Kościół Świętego Krzyża, Muzeum Narodowe i inne „znaki rozpoznawcze” Warszawy. Wróciliśmy może i trochę zmęczeni – ale warto było... .

Wychowawca dziękuje serdecznie rodzicom obecnym na wycieczce za wsparcie!!!